Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε ότι η Meta υποχρεούται να περιορίσει τη χρήση των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για εξατομικευμένες διαφημίσεις, ακόμη και αν οι χρήστες έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους.

Αυτή η απόφαση ενδέχεται να έχει σοβαρές συνέπειες για τις εταιρείες που στηρίζονται στη διαφήμιση, δεδομένου ότι τα κοινωνικά δίκτυα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν απεριόριστα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς.

Διαβάστε ακόμη: Το Τέξας μηνύει το TikTok για κακή διαχείριση των δεδομένων των παιδιών

Το Δικαστήριο υπογράμμισε την ανάγκη θέσπισης ορίων προκειμένου να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR).

Η υπόθεση ξεκίνησε το 2014 από τον ακτιβιστή Maximilian Schrems, ο οποίος υποστήριξε ότι η Meta τον στοχοποίησε με διαφημίσεις σχετικές με τον σεξουαλικό του προσανατολισμό. Το Δικαστήριο της ΕΕ δήλωσε ότι η αναφορά ενός ατόμου στον σεξουαλικό του προσανατολισμό δεν επιτρέπει τη χρήση άλλων σχετικών δεδομένων για διαφημιστικούς σκοπούς. Η οργάνωση Noyb χαιρέτισε την απόφαση, επισημαίνοντας τη σημασία αυστηρών πρακτικών διαγραφής δεδομένων σε όλες τις διαδικτυακές διαφημίσεις.

Η Meta δήλωσε στο Reuters ότι ενσωματώνει το απόρρητο στα προϊόντα της και δεν χρησιμοποιεί ευαίσθητα δεδομένα για την εξατομίκευση των διαφημίσεων. Αυτή η ανακοίνωση έρχεται καθώς ο Γενικός Εισαγγελέας του Τέξας, Ken Paxton, κατέθεσε αγωγή κατά του TikTok για παραβιάσεις της νομοθεσίας περί απορρήτου των παιδιών.

Δείτε περισσότερα: Google Pay: Email προσθήκης “νέας κάρτας” ανησυχούν τους χρήστες

Η αγωγή επικρίνει το TikTok για την έλλειψη εργαλείων που επιτρέπουν στους γονείς να ελέγχουν τις ρυθμίσεις απορρήτου των παιδιών τους. Το TikTok διαφώνησε σθεναρά με τους ισχυρισμούς και προσφέρει ισχυρές διασφαλίσεις για τους χρήστες κάτω των 18 ετών.

Πηγή: thehackernews