Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Interbrand, η Apple βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα ισχυρότερα brand names παγκοσμίως, και η αξία του εμπορικού της σήματος υπολογίζεται στα 98,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Την Apple  ακολουθούν οι Google($ 93,3 δις), Coca Cola ($ 79,2 δις)  και ΙΒΜ ($78.8 δις). Την πεντάδα συμπληρώνει η Microsoft, με την αξία του εμπορικού της σήματος να αγγίζει τα 59.5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι εταιρείες τεχνολογίας κυριαρχούν στις πρώτες θέσεις,  με την Apple και Google να ξεπερνούν τη Microsoft, η οποία εξακολουθεί ωστόσο να βρίσκεται  μπροστά από εταιρείες όπως η Samsung, Intel, Oracle, Amazon και eBay.

Το Facebook κατέλαβε την 52η θέση, μετά την είσοδό του στο top 100 για πρώτη φορά το περασμένο έτος.