Η Google αποφάσισε να αξιοποιήσει το Google+ ακόμη περισσότερο στις διαφημίσεις της, δημιουργώντας ένα νέο τύπο διαφημίσεων με ονομασία +Post ads. Αυτός ο νέος τύπος διαφήμισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω του Google Display Network και να προβάλει περιεχόμενο του Google+ όπως εικόνες, βίντεο, hangouts κλπ, αυξάνοντας το engagement με τους χρήστες.

Αν και σε beta έκδοση ακόμη, οι διαφημιστές μπορούν να κάνουν αίτηση για χρήση του νέου τύπου διαφήμισης, η οποία μπορεί να προβληθεί στα πάνω από 2 εκατομμύρια sites τα οποία συμμετέχουν στο Google Display Network. Πατώντας αυτό το είδος διαφήμισης, ο χρήστης δε μεταφέρεται σε νέο site, αλλά ένα παράθυρο εμφανίζεται στην οθόνη του με την Google+ δημοσίευση την οποία έχει επιλέξει ο διαφημιστής. Ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει

με τη δημοσίευση, αφήνοντας σχόλιο ή κάνοντας +1 και κοινοποίηση, και ο διαφημιστής πληρώνει μονάχα αν ο χρήστης αλληλεπιδράσει με τη διαφήμιση.

Οι +Post ads έχουν σχεδιαστεί για να εμφανίζονται τόσο μέσω υπολογιστή όσο και μέσω κινητών συσκευών. Επίσης, οι διαφημιστές έχουν την ικανότητα να επιλέξουν το target group τους με χρήση χαρακτηριστικών και τέλος το engagement μπορεί να συνεχιστεί ακόμη και μετά το τέλος της διαφημιστικής καμπάνιας, αφού η διαφήμιση, στην ουσία η Google+ δημοσίευση, μπορεί να αναζητηθεί μέσω Google search και μέσω του ίδιου του Κοινωνικού Δικτύου.

Ακολουθεί βίντεο με τη χρήση των +Post ads από την Toyota.

Πηγή: socialmedialife.gr