Οι αλλαγές της Marissa Mayer στη Yahoo συνεχίζονται, έτσι τα νέα θέλουν την υπηρεσία email, αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα της, να σταματούν να υποστηρίζουν δυνατότητα login μέσω λογαριασμού Facebook ή Google, με στόχο την ενδυνάμωση της ανεξάρτητης “ταυτότητας” της εταιρείας.

Επιστροφή στο Yahoo ID, λοιπόν (που έχεις ή πρέπει να δημιουργήσεις), το οποίο θα φέρει, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, “την καλύτερη προσωποποιημένη εμπειρία για τον καθένα”.

Από τη Yahoo θα αποσύρουν σταδιακά όλα τα σχετικά login buttons από τα προϊόντα τους (βλέπε και flickr ή tumblr) χωρίς να έχει ανακοινωθεί συγκεκριμένο timeline για το πότε θα συμβεί αυτό, ωστόσο για καλό και για κακό έχετε “ετοιμοπόλεμο” ένα Yahoo ID…

 

Πηγή: digitallife.gr