Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας Dashlane, τo 66% των κορυφαίων ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν αδύναμους κωδικούς πρόσβασης, όπως “123456” ή “password”.

Το ίδιο ποσοστό ιστότοπων – συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Tesco, New Look και Next – δεν μπλοκάρουν τους λογαριασμούς των χρηστών μετά από δέκα αποτυχημένες προσπάθειες σύνδεσης. Αυτό καθιστά τους λογαριασμούς ευάλωτους σε επιθέσεις brute force.

Επιπλέον, το 60% των δικτυακών ιστότοπων δεν παρέχει συμβουλές σχετικά με τη δημιουργία ενός ισχυρού κωδικού

. Μόνο το 14% των υπηρεσιών εμφανίζει κάποιο μετρητή ένδειξης που ενημερώνει τους χρήστες σχετικά με την ισχύ του κωδικού πρόσβασης που επιλέγουν.

“Είναι σαφές ότι ήρθε η ώρα για τις εταιρείες να εφαρμόσουν πολιτικές για την ασφάλεια των κωδικών πρόσβασης, κάτι το οποίο μπορεί να γίνει εύκολα, γρήγορα και οικονομικά με χρήση τεχνολογίας ανοιχτού κώδικα” αναφέρει ο Ashley Thurston της Dashlane.