Αν είστε ένας από τους χρήστες του Instagram που κατέχουν λογαριασμό Outlook.com, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι κατά την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας δεν λαμβάνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όσες φορές και να ξαναστείλετε το μήνυμα.

Το πρόβλημα είχε αναφερθεί για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2013, και εκ τότε η Microsoft έχει ελέγξει το ζήτημα πολλές φορές, αλλά δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική επιδιόρθωση.

Τα forum της Microsoft έχει γεμίσει από παράπονα από χρήστες του Outlook.com που δεν μπορούν να επαναφέρουν τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού τους στο Instagram, παρά ορισμένων συμβουλών που έχει κυκλοφορήσει η Redmond.

Η Microsoft προτείνει στους χρήστες να βλέπουν τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας πριν κάνουν οτιδήποτε άλλο και αν το μήνυμα δεν εμφανίζεται και πάλι, θα πρέπει να προσθέσουν το email του Instagram στη λίστα ασφαλών αποστολέων. Αυτό θα αποτρέψει τον μελλοντικό αποκλεισμό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτσι θα πρέπει στη συνέχεια να ξαναστείλει την επιβεβαίωση επαναφοράς κωδικού πρόσβασης.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.