Η Apple

δεν επιτρέπει πλέον στους χρήστες να εγκαταστήσουν ξανά ή/και να ενημερώσουν οποιοδήποτε εφαρμογή για την οποία έχει αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με διαπίστωση του προγραμματιστή της Flexibits, Michael Simmons. Η Flexibits έχει αναπτύξει τη δημοφιλή εφαρμογή ημερολογίου Fantastical για iOS και OS X.

“Νομίζω ότι είναι δίκαιο” αναφέρει ο Simmons σε μια συνέντευξη. “Εάν έχετε αγοράσει ένα app, αλλά στη συνέχεια ζητήσατε και λάβατε επιστροφή χρημάτων, δεν θα πρέπει να έχετε το δικαίωμα να συνεχίσετε να την χρησιμοποιείτε ή να λαμβάνετε ενημερώσεις και υποστήριξη”.

Η Apple τροποποιεί πιθανότατα κάποια στοιχεία στους λογαριασμούς των χρηστών, ώστε να περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα apps που έχουν επιστραφεί ή ακυρωθεί (όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα του άρθρου). Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες των συγκεκριμένων εφαρμογών, εάν έχουν λάβει αποζημίωση.

“Πριν από την εφαρμογή της νέας αυτής πολιτικής, οι χρήστες μπορούσαν δυνητικά να επωφεληθούν ζητώντας επιστροφή χρημάτων, αλλά συνεχίζοντας ωστόσο να λαμβάνουν ενημερώσεις και υποστήριξη για εφαρμογές για τις οποίες εν τέλει δεν πλήρωναν”, επισημαίνει ο Simmons.