Η κατά λάθος διαρροή δεδομένων πελάτη από συνεργάτη της Goldman Sachs μέσω του Gmail έφερε τον τραπεζικό κολοσσό στο δικαστήριο της Νέας Υόρκης για να προσπαθήσει και να ζητήσει από αυτό την έγκριση για αναζήτηση και καταστροφή μηνύματος. H Google φαίνεται να συμφωνεί με την τράπεζα.

Σύμφωνα με το Reuters ο αποστολέας του μηνύματος μπερδεύτηκε από το χαρακτηριστικό autocomplete του Gmailστο πεδίο “Προς:”, όπου ήθελε να στείλει μια αναφορά με τα στοιχεία του πελάτη σε διεύθυνση «gs.com», αλλά αντ ‘αυτού έστειλε σε ένα παρόμοιο όνομα, άσχετο με λογαριασμό “gmail.com”.

Αφού προσπάθησε, χωρίς επιτυχία, να επικοινωνήσει με τον «κατά λάθος» παραλήπτη των πληροφοριών, η τράπεζα έχει ζητήσει από την Google να προσπαθήσει να εντοπίσει που μπορεί να έχει φτάσει το έγγραφο. Η Google φαίνεται να είναι πρόθυμη να συνεργαστεί, αλλά οι νομικές υποχρεώσεις δείχνουν ότι απαιτείται μια δικαστική απόφαση πριν από αυτό.

Η Goldman είπε στο δικαστήριο ότι θέλει να αποφύγει «την πρόκληση μαζικής παραβίασης της ιδιωτικής ζωής» για τους πελάτες της και τη «δυσφήμιση της Goldman Sachs». Το δεύτερο, μπορεί να έχει ήδη συμβεί.