Στα Social Media υπήρχε η τάση να δημιουργεί κανείς φιλίες. Το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο, το Facebook, λειτουργεί με τον τρόπο αυτό, όπως περίπου και το LinkedIn. Ο συγκεκριμένος τρόπος απαιτεί από τον ένα χρήστη να στείλει κάποιο αίτημα φιλίας/σύνδεσης και από τον άλλο χρήστη να δεχτεί ή να απορρίψει το αίτημα αυτό.

Πλέον, το σκηνικό αυτό αλλάζει. Γιατί να χρειάζεται να ενημερώνομαι εγώ για τα νέα ενός χρήστη, όταν απλά εκείνος θέλει να ενημερώνεται για τα δικά μου; Κοινωνικά Δίκτυα όπως το Twitter, το Pinterest και το Google+, λειτουργούν με το σύστημα του follow. Αυτό σημαίνει πως ένας χρήστης ακολουθεί όσους χρήστες επιθυμεί και δεν περιμένει καμία αποδοχή. Αυτό είναι και το νέο Trend των Social Media.

Το Facebook, όπως προανέφερα, λειτουργεί με φιλίες, όμως διαθέτει και επιλογή follow για τις δημόσιες δημοσιεύσεις των χρηστών και εφόσον εκείνοι επιλέξουν να ενεργοποιήσουν την επιλογή. Επίσης, δύο πρόσφατα παραδείγματα υιοθέτησης του follow είναι αυτά των LinkedIn και Foursquare

.

Το LinkedIn αθόρυβα ενεργοποίησε την επιλογή για follow οποιουδήποτε χρήστη, έτσι ώστε να γίνονται ορατά τα posts που οι χρήστες δημιουργούν μέσω της πλατφόρμας δημοσίευσης του επαγγελματικού Κοινωνικού Δικτύου, καθώς επίσης και άλλες δημόσιες πληροφορίες τους. Το Foursquare, μετά τον διαχωρισμό του σε δύο εφαρμογές και αφού άφησε πίσω τα check-in, επέλεξε στο ολοκαίνουριο app του να ενεργοποιήσει τη λειτουργία follow στους χρήστες του, έτσι ώστε να μπορούν εύκολα να ενημερώνονται ο ένας για τα tips που αφήνει ο άλλος.

Τέλος, εκτός από τις φιλίες και τα follow, υπάρχει επίσης και μία νέα τάση αυτόματης προσθήκης χρηστών βάσει του τηλεφωνικού τους αριθμού από τη λίστα επαφών στις κινητές συσκευές.

Πηγή: digitallife.gr