Το Facebook φέρεται να είναι κοντά στην έναρξη μιας πολυαναμενόμενης πλατφόρμας διαφήμισης που θα μπορούσε να ξεπεράσει την Google και να απειλήσει την ηγετική της θέση.

Η Wall Street Journal αναφέρει ότι το Facebook θα δείξει τελικά στον κόσμο αυτό που έχει κάνει με το Atlas Advertising Suite, το εργαλείο που αγόρασε από τη Microsoft το περασμένο έτος.

Το εργαλείο διαχείρισης διαφημίσεων και η μέτρηση θα ξεκινήσει προφανώς ως μια πλατφόρμα διαφήμισης που ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να χρησιμοποιήσει για να ενισχύσει τα έσοδά του και να ανταγωνιστεί την Google στην online διαφήμιση, μια περιοχή όπου έχει ήδη αποδείξει ότι είναι ένας σκληρός παίκτης.

Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους από όλο τον κόσμο να διαχειριστούν τις καμπάνιες τους και να καθορίσουν τους στόχους τους καλύτερα. Λαμβάνοντας υπόψη το είδος των πληροφοριών που έχει στη διάθεσή του το Facebook για πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, έχουμε μια σαφή ιδέα ότι αυτό είναι ένα χρυσωρυχείο για τους εμπόρους σε όλο τον κόσμο.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το Facebook πως μπορεί πραγματικά να ανταγωνιστεί με την Google, καθώς και το είδος των επιπτώσεων που θα έχει στην κολοσσιαία επιχείρηση του Διαδικτύου.