Θέλετε να “προμοτάρετε”, κάτι στο Facebook. Αγοράστε μια διαφήμιση!

Στο σημείο αυτό κατέληξαν οι εταιρείες μετά την ανακοίνωση του Facebook ότι θα περιορίσει τον αριθμό των προωθημένων μηνυμάτων που θα μπορούν να βλέπουν οι χρήστες στον τοίχο των νέων τους, στο Facebook News Feed. Έτσι οι εταιρείες που μέχρι τώρα έστελναν διαφημιστικά μηνύματα δωρεάν στο τοίχο κάθε χρήστη, από εδώ και πέρα θα δυσκολευτούν λίγο παραπάνω να φτάσουν στους fan τους.

Το Facebook προχώρησε σε αυτή τη πολιτική μετά από ένα μεγάλο αριθμό παραπόνων που δέχθηκε από χρήστες, οι οποίοι παραπονιόντουσαν για τον τεράστιο αριθμό “Promotional post” που έβλεπαν καθημερινά στο Facebook News Feed. Αυτό φυσικά δε θα επηρεάσει τον αριθμό των κανονικών διαφημίσεων που ήδη βλέπουμε.

Αντιδράσεις για το Facebook News Feed

Από τη άλλη όμως πλευρά ήδη έχει ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων από τις εταιρείες που συνεχώς παραπονιούνται ότι τα post που κάνουν δε φτάνουν σε όλους τους fan που έχουν στη σελίδα τους..

Ενώ το Facebook ωθεί τους διαχειριστές των σελίδων να αγοράσουν διαφημίσεις, έχει βγάλει και ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ώστε να μάθει στις εταιρείες πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο δίκτυο του. Μάλιστα με τη νέα εφαρμογή που βγήκε τον Σεπτέμβρη, οι εταιρείες θα μπορούν να στέλνουν τα μηνύματα τους σε περισσότερο σχετικούς χρήστες, ακόμη και αν χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές ή βρίσκονται σε άλλα website.