Οι διαφημίσεις θα μετατρέπονται αυτόματα σε HTML5, κατά την φόρτωση τους μέσω του AdWords, του AdWords Editor ή κάποια εργαλεία τρίτων.
Αν και δεν μπορούν να μετατραπούν όλες οι διαφημίσεις, η αλλαγή θα εξακολουθεί να επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος νέων διαφημιστικών εκστρατειών.
Η Google είχε αναφέρει από τον Σεπτέμβριο ότι θα ξεκινήσει την αυτόματη μετατροπή διαφημίσεων σε HTML5, για να κάνει το περιεχομένου ιστού διαθέσιμο και στα κινητά. Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία τον περασμένο μήνα, άρχισε να εμφανίσει σε HTML5 το YouTube σε όλες τις συσκευές.
Πηγή: secnews.gr