Φαίνεται ότι το Facebook έχει σκοπό να ανταγωνιστεί την Google αφού αυτή τη στιγμή πειραματίζεται με την δική του μηχανή αναζήτησης. Μια μηχανή αναζήτησης από το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, θα προσπαθήσει να κρατήσει τους χρήστες στην πλατφόρμα, όταν θα θέλουν να πραγματοποιήσουν μια αναζήτηση.

Αυτό πρακτικά σημαίνει περισσότερα κλικς, και τα περισσότερα κλικς είναι μεγαλύτερα οικονομικά κέρδη.

Όλα ξεκίνησαν με μια φήμη που ήθελε αρκετούς χρήστες του iOS να παρατηρούν κάποιες αλλαγές, αλλά η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα.

«Δοκιμάζουμε πιλοτικά ένα νέο τρόπο για να προσθέσετε ένα σύνδεσμο που είναι ήδη δημοσιευμένο στο FaceΒοοk στις δημοσιεύσεις σας και στα σχόλιά σας,» δήλωσε ένας εκπρόσωπος του FaceΒοοk στο TechCrunch την Κυριακή.

Και έτσι όπως περιέγραψε ο εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου, οι χρήστες θα αρχίσουν σύντομα να βλέπουν μια νέα επιλογή που λέει «Προσθέστε ένα σύνδεσμο» ή Add a link. Αν κάποιος κάνει κλικ στον σύδεσμο, θα μπορεί να επιλέξει μέσα από εντυπωσιακά μεγάλο αριθμό σχετικών δημοσιεύσεων που έχει συγκεντρώσει το FaceΒοοk .

Οι χρήστες μπορούν με αυτόν τον τρόπο να έχουν μια προεπισκόπηση της ιστοσελίδας που έχουν επιλέξει και στη συνέχεια να τη μοιραστούν στην πλατφόρμα.

Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα τεράστιο πλήγμα για την Google καθώς αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του FaceΒοοk θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τη ενσωματωμένη μηχανή αναζήτησης της πλατφόρμας, όταν θέλουν να μοιραστούν ένα άρθρο.

Οι δημοσιεύσεις στο FaceΒοοk από μια κινητή εφαρμογή, γίνονται με αρκετά δύσκολο τρόπο, και έτσι το νέο χαρακτηριστικό είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτο, καθώς θα επιτρέπει νε δημοσιεύσετε συνδέσεις πολύ πιο εύκολα, χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνετε από τη μία ιστοσελίδα στην άλλη.

Επιπλέον, φαίνεται ότι τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα βασίζονται στη δημοτικότητα μεταξύ των χρηστών και στον αριθμό που έχουν μοιραστεί το άρθρο, πράγμα που σημαίνει ότι θα είμαστε σε θέση να έχετε σχετικό περιεχόμενο πολύ γρήγορα.

Αυτή η δυνατότητα ακολουθεί την απόφαση του FaceΒοοk να φιλοξενήσει περιεχόμενο ειδήσεων μέσα από μια εταιρική σχέση που ετοιμάζεται να συνάψει με διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η νέα συνεργασία θα επιτρέπει στους χρήστες να διαβάζουν άρθρα χωρίς να χρειάζεται να φεύγουν από το Facebook.

Η λειτουργία είναι ήδη διαθέσιμη σε λίγους χρήστες στις ΗΠΑ, και το FaceΒοοk δεν έχει δώσει επιπλέον πληροφορίες για το πότε σκοπεύει να κυκλοφορήσει το νέο χαρακτηριστικό σε άλλες χώρες.

 

Πηγή: iguru