Όχι πως οι Baby Boomers ή οι Gen X ιδιοκτήτες ακινήτων δεν έχουν ιδέα από τεχνολογία, αλλά το startup της λειτουργίας Hello Tech, στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο ηλικιακό target group που χρειάζεται λίγη βοήθεια για να ζήσει ολοκληρωμένα την εμπειρία του Internet of Things.

Το νέο startup του δυτικού Los Angeles αυτή την εβδομάδα, ανακοίνωσε πως πρόσθεσε 2$ εκατομμύρια για την χρηματοδότηση επιχειρήσεων, συν τα 2.5$ που είχε προσφέρει πέρυσι το φθινόπωρο ώστε να επεκτείνει την on-demand και in-home τεχνολογική υποστήριξη που κυκλοφορεί επισήμως στο L.A.

Ο CEO, Richard Wolpert, τέταρτη φορά ιδρυτής startup, του οποίου το  ενεργητικό περιέχεο και θέσεις όπως  πρόεδρος της  Disney Online αλλά και γενικός διευθυντής στρατηγικής στην RealNetworks, αναφέρει πως η ανάγκη για  μια εφαρμογή όπως το Hello Tech, γεννήθηκε μετά την μαζική παραγωγή νέων, έξυπνων και λειτουργικών τεχνολογιών και προϊόντων για το σπίτι.

Η Hello Tech προσλαμβάνει κυρίως φοιτητές οι οποίοι θα καλούνται στα σπίτια και θα βοηθούν σε όλα από το ασύρματο στερεοφωνικό μέχρι τα συστήματα βίντεο και τα Wi-Fi. Το startup συνεργάζεται με προμηθευτές όπως η Sonos, Nest, Linksys, αλλά χωρίς σκληρά παζάρια αφού όπως επιμένει δίνει έμφαση στην τεχνική υποστήριξη. Μέχρι στιγμής ο κόσμος καλεί για κλασικά θέματα wireless δικτύων, καθώς και ζητήματα υπολογιστών. Η επιχείρηση διαθέτει  15 full-time υπαλλήλους και 23 τεχνικούς.

Ανάμεσα στις διαφορές της Hello Tech από τις παραδοσιακές υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, είναι το ότι τα ραντεβού γίνονται για συγκεκριμένες ώρες, όχι 4 ή και περισσότερες ώρες αργότερα. Η εταιρεία προσπαθούσε να εξυπηρετήσει αρχικά τους πελάτες της στη διάρκεια μιας ημέρας όμως τώρα προσπαθεί να μειώσει τον χρόνο της αναμονής στις 2 ώρες. Η εταιρεία διενέργησε ένα δοκιμαστικό friends-and-family στο δυτικό LA, μέχρι τις αρχές του Απρίλη παρέχοντας την πρώτη ώρα υπηρεσιών δωρεάν.

Στόχος της Hello Tech, είναι η επέκταση σε δύο ακόμη πόλεις το φθινόπωρο και ακόμα  περισσότερες μέσα στον επόμενο χρόνο.