Κατέχοντας ηγετική θέση στο χώρο των διαφημίσεων στο διαδίκτυο, με πάνω από 300 impressions σε διαφημιστικά το μήνα, η Google σκοπεύει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σταματήσει απατεώνες οι οποίοι βγάζουν δισεκατομμύρια δολάρια εκμεταλλευόμενοι τη δραστηριότητα της εταιρείας.

Η μηχανή αναζήτησης, η οποία κατέχει το DoubleClick, τεχνολογία προβολής διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο διαδίκτυο, δεν έχει ανακοινώσει τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για να ανακαλύψει και να σταματήσει τη δράση των ψεύτικων ad bots.

Ωστόσο, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο AdAge, η Google έδωσε πληροφορίες σχετικά με τη κρυφή ομάδα, που προσπαθεί να σταματήσει τους απατεώνες από το να εξαπατούν τους χρήστες αλλά και να βγάζουν πολλά χρήματα μέσω του συστήματος διαφημίσεων της εταιρείας.

Η Λονδρέζικη ομάδα με τα περίπου 100 μέλη, δίνουν συνεχή μάχη  για την προστασία της ψηφιακής διαφήμισης, η οποία είναι προφανώς μια πιο βολική και πιο κερδοφόρα δραστηριότητα για απατεώνες, τώρα που οι τράπεζες έχουν εισαγάγει τη διαδικασία 2FA στα συστήματα τους.

Αρχηγός της ομάδας καταπολέμησης της απάτης της Google, είναι ο Douglas de Jager, ο άνθρωπος που ήταν κάποτε στην άλλη πλευρά, όπως έχει παραδεχτεί και που τώρα χρησιμοποιεί τις γνώσεις του και την εμπειρία του, για να βοηθήσει την εταιρεία.

Ο De Jager, είναι επίσης ο ιδρυτής της Spider.io, εταιρεία που η Google αγόρασε στις αρχές του περασμένου έτους, ώστε να διαβεβαιώσει τους χρήστες για την ακρίβεια των στατιστικών των διαφημίσεων.

Φαίνεται ότι στη Google μπορεί να έχουν συνειδητοποιήσει ότι δε μπορούν να δώσουν αυτή τη μάχη μόνοι τους και έτσι έχουν καλέσει και άλλες εταιρείες για βοήθεια, αποκαλύπτοντας μάλιστα μυστικά για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Ελπίζουν αυτό να τους οδηγήσει σε κάποιο αποτέλεσμα και να σταματήσουν να χάνουν 8,9 εκατομμύρια Euro το χρόνο.