Chrome: Λίγα πράγματα είναι τόσο ενοχλητικά στο Διαδίκτυο όσο τα autoplaying ads, ειδικά αν αυτά έχουν ήχο. Αν δεν έχεις ήδη εγκαταστήσει κάποιο adblocker ίσως να σκεφτείς να εγκαταστήσεις την νέα έκδοση του δημοφιλούς browser.

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα πως συνεργάζεται με την Adobe με στόχο την παρουσίαση μιας νέας update στον περιηγητή της Google, που “θα σταματά με έξυπνο τρόπο όποιο περιεχόμενο δεν είναι κεντρικό στην σελίδα“. Αυτό σημαίνει πως o browser αυτόματα θα μπλοκάρει το auto-playing περιεχόμενο Flash στο sidebar αλλά θα επιτρέπει την αναπαραγωγή στο κεντρικό βίντεο που βρίσκεται στη μέση της ιστοσελίδας καθώς αυτό είναι και ο λόγος για τον οποίο επισκεφθήκατε την σελίδα εξαρχής. Κι αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να δείτε την μπλοκαρισμένη διαφήμιση, δεν έχετε παρά να κλικάρετε πάνω ώστε να ξεκινήσει και πάλι η αναπαραγωγή της!

 

Σύμφωνα με την Google, η εφαρμογή της λειτουργίας αυτής αποσκοπεί στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας στα laptops, όμως το μόνο σίγουρο είναι πως ενδέχεται να ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλά, όσον αφορά την εμπειρία της περιήγησης στο Διαδίκτυο.
Αν επιθυμείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου μπορείς να κατεβάσεις την νέα έκδοση beta που είναι ήδη διαθέσιμη, στην οποία η λειτουργία είναι εγκατεστημένη από προεπιλογή.
Κι αν παρόλα αυτά δεν θες να κάνεις της εγκατάσταση της δοκιμαστικής έκδοσης μπορείς να ενεργοποιήσεις την λειτουργία κατευθείαν στον ήδη εγκατεστημένο browser σου, πηγαίνοντας πολύ απλά στις Ρυθμίσεις και επιλέγοντας τις προχωρημένες ρυθμίσεις, έπειτα επιλέγετε τις ρυθμίσεις του privacy και τέλος την επιλογή “Detect and run important plugin content“.