Περίπου το 60% των επιχειρήσεων σταματούν την υποστήριξη συσκευών που λειτουργούν στα δίκτυά τους, γεγονός το οποίο θέτει αυτές τις οργανώσεις σε υψηλότερο κίνδυνο για παραβιάσεις της ασφάλειας, χαμένη παραγωγικότητα λόγω μεγαλύτερης διάρκειας των διακοπών δικτύου και υψηλότερα κόστη αντικατάστασης στην πορεία των ζημιών.

Αυτό είναι σύμφωνα με το Cisco TechCheck συμβόλαιο της Softchoice, μια υπηρεσία αξιολόγησης η οποία εξετάζει την κατάσταση και την υγεία των υποδομών δικτύου ενός οργανισμού.

“Οι περισσότεροι οργανισμοί αγωνίζονται να καταλάβουν τα βασικά της κατάστασης του δικτύου τους, επειδή λίγοι είναι εκείνοι που τακτικά τσεκάρουν τις διάφορες συσκευές στις οποίες δουλεύουν”, δήλωσε ο David Brisbois, ανώτερος διευθυντής της αξιολόγησης και σύμβουλος υπηρεσιών  τεχνολογικής ανάπτυξης στο Softchoice.

Η TechCheck ανάλυση της Softchoice βρήκε επίσης το 95% των επιχειρήσεων να έχουν end-of-Sale συσκευές που λειτουργούν στα δίκτυά τους. Οι end-of-Sale συσκευές είναι προϊόντα που δεν είναι πλέον διαθέσιμα στην αγορά, αλλά εξακολουθούν να υποστηρίζονται (προς το παρόν) από τον κατασκευαστή.

Η Softchoice ανακάλυψε ότι το 51% όλων των συσκευών που αξιολογείται είναι end-of-Sale, το 4% είναι end-of-Support(χωρίς υποστήριξη), και το 30% έχει έλλειψη SMARTnet -μια τυποποιημένη υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης που παρέχει άμεση πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στους ειδικούς της Cisco σε περίπτωση διακοπής ή διαταραχής, καθώς και την επιλογή επιτάχυνσης για την αντικατάσταση υλικού.

Για οποιαδήποτε οργάνωση που αγωνίζεται να καταλάβει την υγεία του δικτύου της, ο Brisbois πρότεινε μια στρατηγική τριών βημάτων για την προληπτική ανάλυση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του δικτύου: Εκτίμηση των υφιστάμενων υποδομών, αξιολόγηση της στρατηγικής ανάκαμψης από καταστροφή και το σχέδιο και τον προϋπολογισμό για την αντικατάσταση.

“Όταν μια συσκευή μπαίνει στο end-of-Sale, έχει κατ ‘ανώτατο όριο δύο έως πέντε χρόνια πριν από το να σταματήσει τελείως η υποστήριξη της από τον κατασκευαστή”, εξήγησε. «Οι οργανισμοί πρέπει να σχεδιάζουν από πιο πριν και ελέγχουν τον προϋπολογισμό τους για την αντικατάσταση των συσκευών αυτών πριν περάσουνε στο end-of-support(σταματά η υποστήριξη). Οι end-of-support(χωρίς υποστήριξη) συσκευές σε ένα δίκτυο αυξάνουν τον κίνδυνο της απώλειας της παραγωγικότητας λόγω μεγάλων διακοπών λειτουργίας, των πιθανών παραβιάσεων της ασφάλειας που οδηγεί σε υψηλότερο κόστος και πρέπει να γίνονται άμεσες αντικαταστάσεις.”