Κάθε χρονιά είναι γεμάτη με σκαμπανεβάσματα αλλά το 2015 ήταν η χρόνια ορόσημο για τα fails στον τεχνολογικό τομέα.

Σε μερικές περιπτώσεις αυτά τα fails σε έκαναν να γελάς αλλά μερικά αποδείχτηκαν κι επικίνδυνα. Αυτά είναι μερικά από τα epic fails του αυτής της χρονιάς:

·         Τα hoverboards κάθε είδους

Ξεχάστε τις παραπλανητικές διαφημίσεις των hoverboards! Αυτά τα κατασκευάσματα με τις δυο ρόδες που καθορίζουν την αγορά της ατομικής μετακίνησης αποτέλεσαν μεγάλο τεχνολογικό fail φέτος για πολλούς λόγους . Ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι μπορούν να πάρουν φωτιά μόνα τους, κάτι που τα καθιστά πολύ επικίνδυνα.  Παρ’ όλα αυτά η ανάφλεξη δεν ήταν ο μόνος λόγος που αυτές οι σανίδες έγιναν πρωτοσέλιδο, η Segway μήνυσε τους κατασκευαστές για αντιγραφή πατέντας. Κι αν δεν σας φτάνει αυτό, είναι επίσης παράνομο να οδηγείς hoverboards σε κάποιους δρόμους και πεζοδρόμια σε πολλές χώρες.

·         Τα πάντα είναι ευάλωτα

Έγινε σαφές το 2015 ότι οποιοδήποτε ψηφιακό σύστημα μπορεί να παραβιαστεί. Από αυτοκίνητα κι αεροπλάνα μέχρι ιστοσελίδες, οι παραβιάσεις της ασφάλειας εμφανίζονταν συχνά στα τεχνολογικά νέα κάνοντας τα άτομα αλλά και τις εταιρίες να αρχίσουν να ανησυχούν περισσότερο για τη ψηφιακή ασφάλεια. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το λεγόμενο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things) επισκιάζεται από μια μεγαλύτερη ανησυχία για το ότι όλες οι συσκευές μας θα συνδέονται στο Internet, κάτι που θα τις κάνει και προσιτές  σε εισβολείς

·         Η εικονική πραγματικότητα δεν μπορεί να απαλλαχτεί από την nerdy εικόνα της

Η εικονική πραγματικότητα είναι κάτι πολύ σπουδαίο αλλά αν θέλει ποτέ να γίνει κυρίαρχη θα πρέπει να αρχίσει να δείχνει πιο cool. Δυστυχώς τα πρώτα ακουστικά

εικονικής πραγματικότητας που κυκλοφόρησαν  δεν είναι καθόλου κομψά αλλά μοιάζουν με γυαλιά του σκι.

·         Το streaming πάει να ξεχαστεί

 

Αυτή η χρονιά ήταν δύσκολη για τη streaming μουσική. Το Spotify πειραματίστηκε με τα βίντεο, κάτι που δεν συγκίνησε κανέναν. Το Rdio, το Songza και το Beats Music είδαν τα ποσοστά τους να πέφτουν στο μηδέν. Η Apple Music που θα έπρεπε να είναι η απόλυτη υπηρεσία streaming  δεν είχε πολύ επιτυχία και δεν έδειξε κάποια διαφοροποίηση από τις άλλες παρόμοιες υπηρεσίες.

·         Η εφαρμογή Apple News δεν είναι τόσο cool

Είχε θεωρηθεί ότι θα φέρει την επανάσταση στη βιομηχανία των ειδήσεων μέχρι το 2015 αλλά το Apple News αποδείχτηκε άλλη μια κοινότυπη εφαρμογή για νέα που σπάνια χρησιμοποιείται.

·         Η Lenovo δίνει στο adware ένα χειρότερο όνομα

Αν στο μέλλον ο υπολογιστής σου δεν έχει κανένα bloatware μπορείς να ευχαριστείς τη Lenovo και την κίνηση που έκανε όχι μόνο να βάλει στους υπολογιστές της διαφημιστικό λογισμικό αλλά και να το κάνει με τρόπο που σπάει τις συνδέσεις ασφαλείας.

·         Η ταινία Steve Jobs του Aaron Sorkin

Μετά το θάνατο του Steve Jobs πολλά βιβλία και ταινίες εμφανίστηκαν που προσπαθούσαν να αποδώσουν τη ζωή του. Κανένα από αυτά δεν απέτυχε τόσο όσο η ταινία του Aaron Sorkin που αναμενόταν ότι θα είχε μεγάλη επιτυχία ειδικά μετά την πετυχημένη ταινία του Sorkin για το Facebook , The Social Network. Με προϋπολογισμό παραγωγής 30 εκατομμυρίων δολαρίων η ταινία κατάφερε να φτάσει τα 17 με το ζόρι 2 μήνες μετά την κυκλοφορία της.