Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, κάνει πιο αυστηρούς τους κανόνες του σχετικά με τη Advertisement αξεσουάρ όπλων σε ανηλίκους.

The Facebook announced ότι θα περιορίσει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με αξεσουάρ όπλων, όπως διόπτρες, αξεσουάρ ζώνης και θήκες, σε άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών. Δεν απαγορεύει ωστόσο ρητά τη διαφήμιση τέτοιων ειδών.

Οι αλλαγές ξεκινούν από τις 21 Ιουνίου και οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να περιορίσουν το κοινό τους, όταν δημοσιεύουν τέτοιου είδους περιεχόμενο στην πλατφόρμα.

“Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις που γίνονται από τους φίλους ή τις Σελίδες, οι διαφημίσεις λαμβάνουν αμειβόμενη διανομή. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ακόμα υψηλότερο πρότυπο σχετικά με το τι επιτρέπεται και γιατί επιλέξαμε να περιορίσουμε τη διαφήμιση αξεσουάρ όπλων μόνο στο ενήλικο κοινό”, ανέφερε η πλατφόρμα σε ένα blog post.

Το Facebook έχει απαγορεύσει την πώληση πυροβόλων όπλων και πυρομαχικών στην πλατφόρμα του από το 2014, αλλά έχουν ασκηθεί και περαιτέρω πιέσεις στις μεγάλες εταιρείες όπλων, ώστε να δράσουν για τον έλεγχο της πώλησης πυροβόλων όπλων, μετά από τις επιθέσεις που σημειώθηκαν στη Σάντα Φε και το Πάρκλαντ νωρίτερα αυτό το έτος.

Η απόφαση ακολουθεί τις αλλαγές που έγιναν από το YouTube τον Μάρτιο, το οποίο απαγόρευσε την προώθηση των πωλήσεων όπλων στην πλατφόρμα του – με αποτέλεσμα οι vloggers πυροβόλων όπλων να μετακινηθούν στο PornHub.

Φυσικά, η πραγματική αλλαγή μπορεί να προέλθει μόνο από τους νομοθέτες.