Οι εταιρείες αυτοκινήτων δεν συλλέγουν απλά δεδομένα για κάθε πτυχή της ύπαρξής σας. Είναι επίσης εξαίρετες στο να σας εκπλήσσουν και να σας εντυπωσιάζουν με κάθε χαρακτηριστικό που παρουσιάζουν στα vehicles τους. Ωστόσο, με μια απροσδόκητη ανατροπή, η BMW ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει το σχέδιο συνδρομής για τα θερμαινόμενα καθίσματα στα οχήματά της.

See also: The 2024 BMW X1 M35i xDrive delivers 312 hp

Σύμφωνα με το Forbes, η BMW ανακοίνωσε την ακύρωση της συνδρομητικής υπηρεσίας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2020. Σύμφωνα με το program, η BMW προσφέρει θερμαινόμενα καθίσματα στους οδηγούς την τιμή των 18 $ το μήνα, 180 $ το χρόνο ή 415 $ για απεριόριστη πρόσβαση. Σύμφωνα με το The Verge, η BMW ξεκίνησε την πώληση αυτών των συνδρομών το περασμένο καλοκαίρι εκτός των USA και σχεδίαζε να επεκτείνει το πρόγραμμα. Ωστόσο, η automotive industry έχει πλέον επίσημα ανακαλέσει την απόφαση της. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι η BMW δεν εγκαταλείπει πλήρως τα σχέδιά της για μηνιαίες συνδρομές μετά την αγορά για τους οδηγούς.

"Στην πραγματικότητα εστιάζουμε τώρα σε αυτές τις «λειτουργίες κατ’ απαίτηση» σε προϊόντα που σχετίζονται με Software και υπηρεσίες, όπως υποβοήθηση οδήγησης και παρκάρισμα, που μπορείτε να προσθέσετε αργότερα μετά την αγορά του αυτοκινήτου ή για ορισμένες Functions που απαιτούν μετάδοση δεδομένων που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες για να πληρώσουν σε άλλους τομείς», δήλωσε στο Autocar, ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. «Αυτό που δεν κάνουμε πια – και αυτό είναι ένα πολύ γνωστό παράδειγμα – είναι να προσφέρουμε θέρμανση καθισμάτων

». Ο Nota κατέστησε σαφές ότι η BMW απομακρύνεται από τα paywalls που περιλαμβάνουν υλικό που υπάρχει ήδη στα οχήματά της.

See also: BMW XM: Its new options are bolder and brighter

Η απόφαση της αυτοκινητοβιομηχανίας προκαλεί πολλά ερωτήματα σχετικά με τα Features και τις πολυτέλειες που ένας κατασκευαστής μπορεί να απενεργοποιήσει και να χρεώσει εξ αποστάσεως, καθώς και σε ποιο μέρος πραγματικά η προϊοντική του προσφορά ξεχωρίζει. Αν η BMW μπορεί να ελέγξει απομακρυσμένα την πρόσβαση σε θερμαινόμενα καθίσματα, τότε και οι ανταγωνιστές της μπορούν να επιλέξουν τις πιο κερδοφόρες λειτουργίες για να τις αξιοποιήσουν. Οι consumers δικαιολογημένα αντιτίθενται σε αυτήν την τάση, σύμφωνα με μια έρευνα που αποκαλύπτει ότι το 62% των οδηγών δεν επωφελούνται από λειτουργίες στα δικά τους οχήματα.

See also: BMW: Digital Key Plus support for Android

Η BMW δεν φέρει μοναδική ευθύνη για τα χαρακτηριστικά paywall στα Cars. Το περασμένο φθινόπωρο, η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό που αυξάνει την απόδοση του αυτοκινήτου σας, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από 60 $ το μήνα, με μέγιστο ποσό 2950 $ ανάλογα με το μοντέλο.