Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία αποκάλυψε ότι έχασε πάνω από 900 εκατ. δολάρια με από τις χαμηλές πωλήσεις του νέου της tablet.
“Κατασκευάσαμε περισσότερα προϊόντα από ό, τι θα μπορούσαμε να πουλήσουμε”, φέρεται να είπε ο Ballmer
.Παρά τις κάποιες καλές κριτικές, η Microsoft δεν κατάφερε να “πλασάρει” τα Surface και έτσι έμειναν στα ράφια. Αν διαιρέσουμε τα 900.000.000 δολάρια που έχασε η Microsoft από τα Surface RT, με την τιμή του tablet, βγαίνει περίπου 6 εκατομμύρια απούλητες συσκευές.
Παρόλα αυτά, η Microsoft ήδη δουλεύει για την επόμενη γενιά της ταμπλέτας.