Ο web browser developer Opera, ανακοίνωσε σήμερα ότι πρόσθεσε το TikTok στην πλευρική γραμμή του προγράμματος περιήγησης για υπολογιστές. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν στα βίντεο του TikTok και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν μια ξεχωριστή εφαρμογή ή να δημιουργήσουν μια νέα καρτέλα.

Δείτε επίσης: Το TikTok θα αποκτήσει σύντομα μια καρτέλα για Games

Η ενεργοποίηση της λειτουργίας στο Opera είναι εύκολη – απλά κάντε δεξί κλικ στην πλαϊνή γραμμή του προγράμματος περιήγησης και επιλέξτε “Messengers”. Μόλις ενεργοποιηθεί, οι χρήστες μπορούν να ανοίξουν την πλευρική μπάρα και να μετακινηθούν στο feed τους στο TikTok, ενώ εξακολουθούν να βλέπουν την κύρια σελίδα τους.

Δείτε επίσης: Πώς να ρυθμίσετε τον γονικό έλεγχο στο TikTok του παιδιού σας;

Αν και η λειτουργία της πλευρικής μπάρας δεν είναι κάτι καινούργιο, αυτό που είναι μοναδικό είναι ότι η Opera έχει ενσωματώσει το TikTok στην πλευρική της μπάρα.

Η Opera έχει ήδη προσθέσει διάφορους messengers και πλατφόρμες social media στην πλευρική της γραμμή, όπως το WhatsApp, το Twitter και το Instagram.

“Τα messengers και οι πλατφόρμες social media που περιλαμβάνονται στην πλευρική μπάρα του Opera είναι τόσο αναπόσπαστο στοιχείο που όσοι τα χρησιμοποιούν δεν θέλουν να επιστρέψουν σε έναν κόσμο χωρίς αυτά”, δήλωσε η Joanna Czajka, Διευθύντρια Προϊόντων του Opera.

Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα της Opera, η ενσωματωμένη λειτουργία TikTok ζητήθηκε ευρέως από ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών, είπε η εταιρεία στο TechCrunch. Το πενήντα τέσσερα τοις εκατό των χρηστών Opera στις ΗΠΑ από την ηλικιακή ομάδα 18-25 χρησιμοποιούν το TikTok.

Δείτε επίσης: Η λειτουργία in-app shopping του TikTok κυκλοφορεί στις ΗΠΑ

Ωστόσο, είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για την Opera να εισάγει μια εγγενή λειτουργία του TikTok, όταν πολλοί χρήστες προτιμούν την εφαρμογή για κινητά. Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της Sensor Tower, το TikTok ήταν η εφαρμογή με τα υψηλότερα έσοδα παγκοσμίως. Μόνο το 1ο τρίμηνο του 2022, 175 εκατομμύρια άνθρωποι κατέβασαν την εφαρμογή social video. Επιπλέον, η εταιρεία πληροφοριών δεδομένων Dataai ανακάλυψε ότι οι χρήστες παγκοσμίως ξοδεύουν τέσσερις έως πέντε ώρες την ημέρα σε εφαρμογές όπως το TikTok, το οποίο είναι μεταξύ των κορυφαίων εφαρμογών με βάση τις λήψεις, τις καταναλωτικές δαπάνες και τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Προφανώς τα δισεκατομμύρια των χρηστών του TikTok δεν θα στραφούν στο λιγότερο γνωστό πρόγραμμα περιήγησης Opera για ψυχαγωγία, αλλά πολλοί χρήστες του Opera θα εκτιμήσουν τη νέα λειτουργία.

Για όσους δεν είναι γνώστες: O Opera είναι ένας web browser που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1996. Διατίθεται δωρεάν τόσο σε επιτραπέζιες όσο και σε κινητές συσκευές. Με την πάροδο των ετών, ο Opera έχει γίνει γνωστός για την ταχύτητα, την ασφάλεια και την ευελιξία του. Τα τελευταία χρόνια, έχει επίσης επαινεθεί για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του, όπως το ενσωματωμένο VPN και ο ενσωματωμένος ad blocker.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com