Ο επικεφαλής παραγωγός Andreas Häll Penninger δήλωσε σε συνέντευξη του στο Polygon, σχετικά με το Payday 3, πως θέλουν οι παίκτες να φέρουν ό,τι θέλουν στη ληστεία του. Σε αντίθεση με το Payday 2, όπου οι παίκτες συχνά έπρεπε να ξεκινήσουν ξανά μια ληστεία αν αποτύγχαναν στο stealth λόγω έλλειψης βαρέων όπλων ή πανοπλίας, το νέο παιχνίδι ενθαρρύνει τους παίκτες να δοκιμάσουν το stealth χωρίς να βλέπουν την αποτυχία ως αναποδιά. Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι οι παίκτες εξακολουθούν να έχουν κίνητρο να παραμείνουν στη ληστεία, ανεξάρτητα από την προσέγγισή τους.

Δείτε επίσης: Ανακοινώθηκε επιτέλους το Payday 3 με ένα νέο teaser στο Steam

Η εξισορρόπηση της ευελιξίας των παικτών με την ανάγκη για εξειδίκευση είναι μια πρόκληση στο Payday 3. Παρά τον περιορισμένο πρακτικό χρόνο, υπάρχουν ανησυχίες ότι αυτό θα μπορούσε να μειώσει την ανάγκη για σταθερή ομαδική επικοινωνία, η οποία ήταν μια κρίσιμη πτυχή της σειράς Payday. Ωστόσο, η Starbreeze Studios πραγματοποιεί αρκετές αλλαγές για να εξομαλύνει αυτή τη μετάβαση. Έχουν αφαιρέσει την αξιολόγηση της απόκρυψης και έχουν εισαγάγει νέες φάσεις stealth για να αποτρέψουν την άμεση αποτυχία. Έχει προστεθεί ένα σύστημα που ονομάζεται Security Modifiers για ληστείες υψηλότερης δυσκολίας, οι οποίες θα εναλλάσσονται εβδομαδιαία για να κρατούν τους έμπειρους παίκτες απασχολημένους.

Ο Andreas δήλωσε ότι στόχος τους είναι να δημιουργήσουν καταστάσεις όπου οι παίκτες θα αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο, αλλά και θα βιώνουν στιγμές σχεδόν αποτυχίας, προκαλώντας ξέφρενες συζητήσεις μεταξύ των μελών της ομάδας. Αυτό αναμένεται να συμβαίνει πιο συχνά στο Payday 3 λόγω της αυξημένης ελευθερίας στις δεξιότητες.

Επιπλέον, έχει εισαχθεί μια τριάδα ενισχυτικών που ονομάζονται Edge, Grit και Rush, παρέχοντας στους παίκτες ενίσχυση ζημιάς, άμυνας και ταχύτητας αντίστοιχα. Πολλές από τις δεξιότητες του παιχνιδιού επικεντρώνονται σε αυτές τις ενισχύσεις, αλλά το Payday 3 προσφέρει επίσης μια καλή επιλογή νέων ικανοτήτων και εξοπλισμού που θα επηρεάσουν σημαντικά το gameplay.

Ο Häll Penninger, τόνισε πώς το Payday 3 προωθεί απροσδόκητη εγκληματική δραστηριότητα με την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών όπως η κατασκοπευτική κάμερα. Αυτή η κάμερα μπορεί να τοποθετηθεί σε έναν παίκτη, ο οποίος στη συνέχεια μπαίνει σε μια τράπεζα, επιτρέποντας σε άλλους να μαρκάρουν κάμερες και φρουρούς.

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη είναι τα C-Stacks, ένα νέο νόμισμα στο παιχνίδι που λειτουργεί παράλληλα με τη ροή μετρητών. Αυτό το νόμισμα χρησιμοποιείται για ειδικά αντικείμενα και δεν είναι premium. Εισήχθη για να εξισορροπήσει την οικονομία του παιχνιδιού, καθώς οι επιτυχημένες ληστείες αποφέρουν μεγάλα χρηματικά ποσά.

Τα νέα μίνι παιχνίδια που συνδέονται με την παραβίαση κλειδαριών και το σπάσιμο παραθύρων προσθέτουν ένα επιπλέον επίπεδο χειρωνακτικής σωματικής άσκησης στις ληστείες. Το παιχνίδι διαθέτει επίσης βελτιωμένη νοημοσύνη των εχθρών, νέους δείκτες χτυπημάτων που ανιχνεύουν τη ζημιά και μια πιο καθηλωτική εμπειρία ληστείας με πολυάριθμες αλληλεπιδράσεις.

Πρόταση: Το Xbox αναβαθμίζει τις εκδόσεις παιχνιδιών

Όσον αφορά τη μακροπρόθεσμη υποστήριξη του Payday 3, ο Häll Penninger διαβεβαίωσε ότι σχεδιάζουν το παιχνίδι να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, βασιζόμενοι στον αξιοσημείωτο 10ετή κύκλο ζωής του Payday 2.

Η Starbreeze σκοπεύει να προσφέρει ένα μείγμα από δωρεάν και επί πληρωμή περιεχόμενο για το Payday 3 μετά την κυκλοφορία του, λαμβάνοντας μαθήματα από το εκτεταμένο συνεργατικό DLC του Payday 2. Στόχος τους είναι να διατηρήσουν την ακεραιότητα του σύμπαντος του παιχνιδιού όταν εξετάζουν τα crossovers. Αν και δεν μπορούν να το επιβεβαιώσουν ακόμα, υπάρχει ενδιαφέρον για τη μεταφορά δημοφιλών ληστειών του Payday 2 στο Payday 3, επεκτείνοντας ενδεχομένως τους αρχικούς οκτώ χάρτες που θα είναι διαθέσιμοι κατά την κυκλοφορία.

Παρόλο που το modding δεν θα είναι διαθέσιμο κατά την κυκλοφορία του Payday 3, η Starbreeze αναγνωρίζει τη σημασία του και διερευνά τις δυνατότητες τώρα που το βασικό προϊόν είναι έτοιμο. Η στρατηγική του στούντιο ήταν να εξελίσσει και να βελτιώνει το βασικό παιχνίδι και όχι να προσθέτει νέους τρόπους λειτουργίας, αλλά είναι ανοιχτοί σε νέες ιδέες στο μέλλον.

Η πρωταρχική εστίαση επί του παρόντος είναι να διασφαλιστεί ότι οι υπάρχοντες fans του Payday 2 θα είναι ικανοποιημένοι με το Payday 3.

Το Payday 3 θα κυκλοφορήσει στις 21 Σεπτεμβρίου σε PlayStation 5, Windows PC και Xbox Series X.

Διαβάστε επίσης: Call of Duty: Η Microsoft θέλει να βάλει διαφημίσεις σε κινητά και PC

πηγή πληροφοριών:polygon.com