Οι χρήστες του LinkedIn δυσαρεστήθηκαν, αφού ο ιστότοπος παρουσίασε διακοπή λειτουργίας σήμερα το πρωί. Σύμφωνα με το DownDetector, πάνω από 1.500 χρήστες του LinkedIn ανέφεραν προβλήματα με τον ιστότοπο.

Δείτε επίσης: Corsair: Ψεύτικες προσφορές θέσεων εργασίας στο LinkedIn διανέμουν το DarkGate malware

Οι χρήστες του LinkedIn που προσπάθησαν να συνδεθούν στο λογαριασμό τους τις πρωινές ώρες δεν είχαν τη δυνατότητα, καθώς η ιστοσελίδα παρουσίασε προβλήματα λειτουργίας. Όπως έδειξε και το DownDetector, οι χρήστες αναέφεραν προβλήματα σύνδεσης στην πλατφόρμα. Περίπου το 88% των προβλημάτων αφορούσαν την ιστοσελίδα του.

Ορισμένοι χρήστες χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώσουν ότι είχαν προσωρινά μείνει έξω από τους λογαριασμούς τους.

Οι περιοχές που παρουσίαζαν τη μεγαλύτερη συγκέντρωση των αναφορών προβλημάτων που υποβλήθηκαν από τους χρήστες κατά τη διάρκεια των τελευταίων 24 ωρών, περιλαμβάνει πολλές περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου, κυρίως το Λονδίνο και το Μάντσεστερ.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι συνηθισμένο να αναφέρονται ορισμένα προβλήματα. Ωστόσο, ο Downdetector εκθέτει μόνο όσα περιστατικά παρουσιάζουν έναν αριθμό αναφορών προβλημάτων που είναι σημαντικά υψηλότερος από τον τυπικό όγκο για εκείνη την ώρα της ημέρας.

Δείτε ακόμα: Το LinkedIn απολύει σχεδόν 700 υπαλλήλους — διαβάστε το σημείωμα

Χρήστες του LinkedIn έχουν στραφεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν την απογοήτευσή τους από το πρωί.

Κάποιος έκανε μία ανάρτηση

στο X λέγοντας: “Εε, το LinkedIn είναι κάτω;

Ένας δεύτερος πρόσθεσε: “Πιστεύω ότι η πλατφόρμα σας έχει βγει εκτός λειτουργίας για τουλάχιστον 15 λεπτά #LinkedInDown. Θα μπορούσατε, παρακαλώ, να ενημερώσετε τη σελίδα κατάστασής σας;

Οι αναφορές περί προβλημάτων άρχισαν να μειώνονται στο DownDetector μετά την πρωινή διακοπή. Το LinkedIn δεν έχει ακόμα δημοσίως αντιμετωπίσει τα ζητήματα.

Δείτε επίσης: Κατάχρηση των LinkedIn Smart Links για στόχευση Microsoft accounts

Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, η LinkedIn πιθανότατα προέβη σε διάφορα μέτρα. Καταρχάς, η ομάδα τεχνικής υποστήριξης εργάστηκε για να εντοπίσει την αιτία της διακοπής. Αναλύοντας τα συστήματα και τις διαδικασίες, προσπάθησαν να εντοπίσουν τυχόν σφάλματα ή προβλήματα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν την αποτυχία της πλατφόρμας.

Επιπλέον, η LinkedIn θα χρειαστεί να συνεργαστεί με τους παρόχους υπηρεσιών της για να αυξήσει την χωρητικότητα των διακομιστών της και να βελτιώσει την απόδοση της πλατφόρμας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προσθήκη νέων διακομιστών ή την αναβάθμιση των υπαρχόντων.

Πηγή: TheSun