Το YouTube εμποδίζει με καθυστέρηση την απόδοση στον ιστότοπό της για χρήστες Firefox και Edge σε επιτραπέζιους υπολογιστές, και αυτό μας προκαλεί σύγχυση.

Η πλατφόρμα βιώνει πρόσφατα μια ανοδική πορεία στην παραγωγή εσόδων, καθώς έχει αποφασίσει να αποκλείσει τα AdBlockers και να προωθήσει την αγορά του YouTube Premium. Αυτή η επιλογή έχει πολλά πλεονεκτήματα, καθώς η πλατφόρμα πρέπει να εξασφαλίσει οικονομική βιωσιμότητα και να ανταμείβει τους δημιουργούς που εξαρτώνται από αυτήν. Παρόλα αυτά, αυτές οι ενέργειες του YouTube με τις καθυστερήσεις, φαίνεται να μην έχουν πολύ νόημα.

Δείτε ακόμη: Microsoft: Διορθώνει τα σφάλματα συνδεσιμότητας στην είσοδο του Office

Ο χρήστης Reddit vk6_ μοιράστηκε ένα βίντεο που δείχνει μια καθυστέρηση πέντε δευτερολέπτων κατά τη φόρτωση ενός βίντεο στο YouTube μέσω του Mozilla Firefox. Με την αλλαγή από Firefox σε Chrome, η καθυστέρηση αυτή πλέον δεν εμφανίζεται.

Δείτε παρακάτω την εικόνα, που δείχνει την καθυστέρηση:

Ο χρήστης vk6_ στο Reddit επισημαίνει ότι αυτό δεν είναι σφάλμα του Firefox. Φαίνεται ότι το JavaScript του προγράμματος πελάτη του YouTube στον υπολογιστή συμπεριλαμβάνει κώδικα που προσθέτει μια τεχνητή καθυστέρηση πέντε δευτερολέπτων.

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την ύπαρξη του αποσπάσματος κώδικα. Ωστόσο, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε εάν ο κώδικας πράγματι προσθέτει μια καθυστέρηση πέντε δευτερολέπτων μετά τον έλεγχο του προγράμματος περιήγησης που επιλέγει ο χρήστης.

Μετά από την επιθεώρηση του αρχείου Javascript του YouTube, μπορείτε να επαληθεύσετε την ύπαρξη του κώδικα αναζητώντας το ακόλουθο απόσπασμα κώδικα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αναζήτησης (πατήστε Ctrl + F για να ανοίξετε το παράθυρο αναζήτησης):

CODE

setTimeout(function(){c();a.resolve(1)},5E3);

Πολλοί χρήστες από την άλλη, έχουν αναφέρει το ίδιο πρόβλημα τόσο στο Firefox όσο και στο Edge. Αναφέρουν ότι αντιμετώπισαν καθυστέρηση, ακόμη και χωρίς ενεργοποιημένες επεκτάσεις, υποδηλώνοντας ότι η καθυστέρηση ίσως οφείλεται σε κάποιον άλλο λόγο. Επιπλέον, η καθυστέρηση δεν εμφανίζεται μόνο μία φορά, αλλά φαίνεται να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που ανοίγονται συνδέσμοι από το YouTube σε νέες καρτέλες.

Διαβάστε επίσης: Firefox Review Checker: Το feature που θα ελέγχει για ψεύτικες κριτικές προϊόντων

Ορισμένες συζητήσεις για αυτό το θέμα υποδεικνύουν ότι ο κώδικας θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει μια ευέλικτη εφαρμογή εναλλακτικής διαφήμισης, όταν ο χρήστης χρησιμοποιεί AdBlockers. Ο αντίστοιχος κώδικας θα μπορούσε να εξασφαλίζει ότι μια διαφήμιση εμφανίζεται για τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα πριν εμφανιστεί το πραγματικό βίντεο.

Πηγή: androidauthority.com