Ανταποκρινόμενη στη συνεχή ανάπτυξη της αγοράς κρυπτονομισμάτων, η Google ανακοίνωσε αναθεωρήσεις στις πολιτικές διαφημίσεων, επιτρέποντας στις εταιρείες κρυπτονομισμάτων να εμφανίζουν διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Tether: Παγώνει 32 κρυπτονομίσματα που συνδέονται με το πολέμο στο Ισραήλ και την Ουκρανία

Ωστόσο, αυτό προϋποθέτει ορισμένους όρους και προϋποθέσεις καθώς ο τεχνολογικός γίγαντας αποσκοπεί στην ισορροπία μεταξύ προωθητικού περιεχομένου και προστασίας των επενδυτών.

Από τις 29 Ιανουαρίου 2024, οι διαφημιστές των κρυπτονομισμάτων θα έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν τα προϊόντα τους στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω των διαφημίσεων της Google. Παρά την ενέργεια αυτή, η Google τονίζει ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να συμμορφώνονται με τους τοπικούς νόμους και να είναι πιστοποιημένοι από την Google.

Η διαδικασία πιστοποίησης περιλαμβάνει την εκπλήρωση των τοπικών απαιτήσεων άδειας και τη διασφάλιση της τήρησης των νομικών προτύπων στην αντίστοιχη χώρα ή περιοχή.

Η Google διευκρίνισε ότι οι διαφημιζόμενοι που προωθούν ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων ή πορτοφόλια κρυπτονομισμάτων επιτρέπεται επίσης να διαφημίζονται μέσω του Google Ads, αλλά πρέπει να πιστοποιούνται και να συμμορφώνονται με τις τοπικές νομικές απαιτήσεις.

Τα ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων, όπως τα καθορίζει η Google, αναφέρονται σε χρηματοοικονομικά προϊόντα που επιτρέπουν στους επενδυτές να αγοράζουν και να πωλούν μετοχές μέσω πλατφορμών που κατέχουν σημαντικές ποσότητες ψηφιακών νομισμάτων.

Παραδείγματα περιλαμβάνουν τα αμοιβαία κεφάλαια Bitcoin και Ether (ETFs), τα οποία ενδέχεται να λάβουν ή όχι έγκριση στις Ηνωμένες Πολιτείες του επόμενου έτους. Τα ETFs επιτρέπουν στους ανθρώπους να επενδύουν σε κρυπτονομίσματα μέσω παραδοσιακών χρηματιστηριακών ανταλλακτηρίων αντί να περιορίζονται σε ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων.

Δείτε ακόμα: KyberSwap: Κλοπή 47 εκατομμυρίων δολαρίων στην πλατφόρμα blockchain

Η ανακοίνωση συμβαδίζει με την ευρύτερη τάση αυξανόμενης ρυθμιστικής εποπτείας γύρω από τον κρυπτονομισματικό τομέα παγκοσμίως.

Οι κυβερνήσεις και οι τεχνογίες έχουν επιδείξει προσοχή όσον αφορά το προωθητικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τα ψηφιακά κεφάλαια, προκειμένου να προστατεύσουν τους επενδυτές αντιμετωπίζοντας την υψηλού κινδύνου φύση αυτών των επενδύσεων. Η έλλειψη σαφήνειας στη ρύθμιση έχει αποθαρρύνει επίσης τους διαφημιστές από τη συμμετοχή σε σημαντικούς διαφημιστικούς χώρους.

Αναμένεται ότι η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών (SEC) θα ανακοινώσει την απόφασή της για τα ETF του Bitcoin και του Ether τον Ιανουάριο του 2024, ταυτόχρονα με την προγραμματισμένη εφαρμογή αλλαγών στην πολιτική διαφήμισης της Google.

Η κίνηση υποδηλώνει μια προσεκτική, αλλά εξελισσόμενη προσέγγιση από μεγάλες πλατφόρμες για να εξυπηρετήσουν την αυξανόμενη παρουσία των κρυπτονομισμάτων, δίνοντας προτεραιότητα στην ρύθμιση και την προστασία των επενδυτών.

Το Google Ads προσφέρει πολλές διαφορετικές δυνατότητες διαφήμισης για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την ορατότητά τους και να φτάσουν στο κοινό τους. Μία από τις βασικές δυνατότητες είναι η αναζήτηση διαφημίσεων, όπου οι διαφημίσεις εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλονται όταν οι χρήστες αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Δείτε επίσης: Απατεώνες κερδίζουν 50.000 δολάρια την ημέρα πλαστοπροσωπώντας ερευνητές κρυπτονομισμάτων

Ένας άλλος τύπος διαφήμισης που προσφέρει το Google Ads είναι η εμφάνιση διαφημίσεων σε ιστοσελίδες που συνεργάζονται με το Google, γνωστές ως δίκτυο περιεχομένου. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανιστούν σε σχετικά άρθρα, ιστολόγια ή άλλες ιστοσελίδες που συμπεριλαμβάνονται στο δίκτυο.

Επιπλέον, το Google Ads προσφέρει δυνατότητες διαφήμισης σε βίντεο μέσω της πλατφόρμας YouTube. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν διαφημίσεις βίντεο και να τις εμφανίσουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από βίντεο που παρακολουθούν οι χρήστες.

Επιπλέον, το Google Ads προσφέρει δυνατότητες διαφήμισης σε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα μέσω του δικτύου εφαρμογών του Google. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανιστούν σε εφαρμογές που συνεργάζονται με το Google και να προβληθούν στους χρήστες κατά τη χρήση των εφαρμογών.

Τέλος, το Google Ads προσφέρει δυνατότητες διαφήμισης σε ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν το Google AdSense. Το AdSense επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να εμφανίζουν διαφημίσεις στον ιστότοπό τους και να κερδίζουν έσοδα από αυτές τις διαφημίσεις.

Πηγή: firstpost