Η Microsoft έχει επιβεβαιώσει ότι μερικές συσκευές με το λειτουργικό σύστημα Windows 11 αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σύνδεση Wi-Fi μετά την εγκατάσταση πρόσφατων συγκεντρωτικών ενημερώσεων.

Δείτε επίσης: Windows 11: Βελτίωση ρυθμού ανανέωσης

Παρόλο που η εταιρεία αναφέρει μόνο την προαιρετική προεπισκόπηση της ενημέρωσης KB50532288 ως την αρχική ενημέρωση για αυτά τα προβλήματα σύνδεσης σε ασύρματα δίκτυα Wi-Fi, οι περισσότεροι πελάτες που επηρεάστηκαν επλήγησαν μετά την εγκατάσταση της συσσωρευτικής ενημέρωσης KB5033375 που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια του Patch Tuesday αυτού του μήνα.

Αυτό έρχεται μετά από μια σειρά αναφορών χρηστών στο Reddit, το Twitter και την κοινοτική πλατφόρμα της Microsoft, καθώς και ειδοποιήσεις που εκδόθηκαν από αρκετά πανεπιστήμια που συνιστούν σε φοιτητές και προσωπικό να απεγκαταστήσουν τις προβληματικές ενημερώσεις.

Η Microsoft έχει λάβει αναφορές για ένα πρόβλημα στο οποίο ορισμένοι αντάπτορες Wi-Fi ενδέχεται να μη συνδέονται σε ορισμένα δίκτυα μετά την εγκατάσταση του KB5032288“, όπως αναφέρεται σε μια νέα ενημέρωση στο health hub των Windows.

Όπως αναφέρεται, είναι πιθανότερο να επηρεαστείτε από αυτό το πρόβλημα εάν προσπαθείτε να συνδεθείτε σε επιχειρηματικό, εκπαιδευτικό ή δημόσιο δίκτυο Wi-Fi χρησιμοποιώντας πιστοποίηση 802.1x.

Αυτήν τη στιγμή διερευνούμε για να καθορίσουμε εάν αυτό είναι ένα πρόβλημα που προκαλείται από τη Microsoft. Θα σας ενημερώσουμε όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.”

Σύμφωνα με αναφορές πελατών, αυτό το πρόβλημα επηρεάζει τα επιχειρησιακά ασύρματα δίκτυα (ubcsecure, ubcprivate, eduroam). Δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες σχετικά με το αν το πρόβλημα αυτό συνδέεται με συγκεκριμένα μοντέλα αντάπτορων ασύρματων δικτύων.

Το γνωστό πρόβλημα επηρεάζει μόνο τις πλατφόρμες πελάτη (Windows 11 23H2 και Windows 11 22H2), με τα συστήματα των Windows 10 πιθανότατα να μην επηρεάζονται από αυτά τα προβλήματα συνδεσιμότητας.

Δείτε ακόμα: Windows 11 KB5031354: Κυκλοφόρησε με νέα χαρακτηριστικά

Η Microsoft ζήτησε επίσης από τους επηρεαζόμενους χρήστες να υποβάλουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Feedback Hub για να υποβάλουν ένα αναφορά στην υποκατηγορία “Δίκτυο και Internet” > “Σύνδεση σε ένα δίκτυο Wi-Fi“. Οι πελάτες ενθαρρύνονται επίσης να αναπαράγουν το πρόβλημα στις επηρεαζόμενες συσκευές χρησιμοποιώντας το χαρακτηριστικό “Αναπαραγωγή του προβλήματός μου” του Feedback hub.

Μέχρι να είναι διαθέσιμη μια επιδιόρθωση, συνιστάται στους πελάτες να απεγκαταστήσουν τις ελαττωματικές ενημερώσεις των Windows 11 σε όλες τις συσκευές που επηρεάζονται, ως προσωρινή λύση.

Για να απεγκαταστήσετε τα KB5033375 και KB50532288, πρέπει να ακολουθήσετε αυτήν τη διαδικασία.:

  1. Ανοίξτε το μενού Έναρξη των Windows, αναζητήστε το “Windows Update” και μεταβείτε στο Ιστορικό ενημερώσεων > Απεγκατάσταση ενημερώσεων.
  2. Στη λίστα των εγκατεστημένων ενημερώσεων, επιλέξτε το KB5033375 (ή το KB50532288) και κάντε κλικ στο κουμπί Απεγκατάσταση δίπλα του.
  3. Μετά την απεγκατάσταση της ενημέρωσης, επανεκκινήστε τον υπολογιστή.

Αφού απεγκαταστήσετε το πρόγραμμα, χρησιμοποιήστε τον troubleshooterΕμφάνιση ή Απόκρυψη Ενημερώσεων” για να αποτρέψετε την επανεμφάνιση της ενημέρωσης ως διαθέσιμη ενημέρωση από το Κέντρο Ενημερώσεων των Windows.

Δείτε επίσης: Windows 11: Υποχρεωτική κρυπτογράφηση SMB για τις εξερχόμενες συνδέσεις

Οι χρήστες των Windows αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα με τις ενημερώσεις. Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα ενημέρωσης των Windows 11 είναι η αποτυχία εγκατάστασής τους. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως η έλλειψη χώρου στον σκληρό δίσκο, προβλήματα σύνδεσης στο διαδίκτυο ή ακόμη και η ασυμβατότητα του υλικού.

Επιπλέον, ένα άλλο συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες είναι η αποτυχία επανεκκίνησης του υπολογιστή μετά την ενημέρωση. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κακόβουλο λογισμικό, σφάλματα στο λειτουργικό σύστημα ή ακόμη και σε προβλήματα με τον υπολογιστή.

Τέλος, ένα ακόμη πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά την ενημέρωση των Windows 11 είναι η απώλεια δεδομένων. Αυτό μπορεί να συμβεί εάν δεν έχει γίνει σωστό backup των δεδομένων πριν από την ενημέρωση ή εάν υπάρχει κάποιο σφάλμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ενημέρωσης.

Πηγή: bleepingcomputer