Η CD Projekt ανακοινώνει το φιλόδοξο έργο “Polaris” και επιβεβαιώνει βελτιωμένο έλεγχο παραγωγής μετά την εμπειρία του “Cyberpunk 2077”.

Η πολωνική εταιρεία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών CD Projekt (CDR.WA) σχεδιάζει να εκκινήσει τη φάση παραγωγής του επόμενου παιχνιδιού στη δημοφιλή σειρά “Witcher” φέτος, όπως δήλωσε ο νέος συν-CEO της εταιρείας, Άνταμ Μπαντόφσκι, στους Reuters.

Θα θέλαμε να έχουμε περίπου 400 άτομα που θα συμμετέχουν στο έργο μέχρι τα μέσα της χρονιάς“, επεσήμανε ο Μπαντόφσκι. Ο Μπαντόφσκι, που είναι βετεράνος της εταιρείας, ανέλαβε τη διεύθυνση της CD Projekt μαζί με τον Μιχάλ Νοβάκοφσκι στην αρχή του έτους.

Δείτε επίσης: Ανακοίνωση της Asus: Τέλος της διάσημης σειράς NUC Extreme

Το εγχείρημα, με τον τίτλο “Polaris”, αποτελεί μια νέα τριλογία που επεκτείνει το σύμπαν της μεσαιωνικής φανταστικής σειράς Witcher, η οποία έχει πουλήσει πάνω από 75 εκατομμύρια αντίτυπα από την πρώτη κυκλοφορία του πρώτου παιχνιδιού το 2007.

Η CD Projekt δεν καθόρισε ημερομηνία πρεμιέρας για το πρώτο παιχνίδι του εγχειρήματος, αλλά οι αναλυτές προβλέπουν ότι αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 ή το 2027. Αυτό αφήνει την εταιρεία χωρίς σημαντική κυκλοφορία παιχνιδιών τα επόμενα δύο χρόνια.

Μετά την προβληματική κυκλοφορία του άλλου παιχνιδιού “Cyberpunk 2077” στα τέλη του 2020, η CD Projekt επικεντρώθηκε στον μετασχηματισμό του στούντιο της. Ανακοίνωσε σχέδια για πολλά νέα παιχνίδια και αναφέρθηκε τον Οκτώβριο ότι οι πωλήσεις του Cyberpunk είχαν υπερβεί τα 25 εκατομμύρια αντίτυπα.

Δείτε ακόμα: Η Generative AI στην Βιομηχανία των Video Games

Ένα sequel του Cyberpunk, με την κωδική ονομασία “Orion“, βρίσκεται στη φάση της συλλογικής σχεδίασης, επιβεβαίωσε ο Μπαντόφσκι. Η CD Projekt αναμένει να έχει περίπου 80 άτομα να εργάζονται στο έργο μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Ο Νοβάκοφσκι πρόσθεσε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης στοιχείων multiplayer, αλλά δεν θα συζητήσει λεπτομέρειες. Δήλωσε επίσης ότι οι πιέσεις στους μισθούς έχουν χαλαρώσει και η εταιρεία προβλέπει ότι η πρόσληψη στα πολωνικά της στούντιο θα είναι “σχετικά χαμηλή”, αλλά θα συνεχίσει τη διεύρυνση του στούντιο στη Βόρεια Αμερική.

Δείτε επίσης: Seneschal Companion: Η Επικείμενη Ενημέρωση του Diablo 4 Season 3

Πρόσθεσε ότι η CD Projekt έχει σχηματίσει μια ομάδα για να εξετάσει πώς μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη. “Εκτιμούμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση συγκεκριμένων διαδικασιών στην παραγωγή παιχνιδιών, αλλά όχι να αντικαταστήσει τους ανθρώπους”, δήλωσε.

Ο Badowski μίλησε για τα διδάγματα που πήραν από την κυκλοφορία του Cyberpunk, λέγοντας ότι η εταιρεία έχει πλέον καλύτερο έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής παιχνιδιών.

“Πιστεύουμε ότι στο μέλλον θα αποφεύγουμε μια πρεμιέρα όπως αυτή που αντιμετωπίσαμε με το Cyberpunk 2077”, δήλωσε ο Badowski.

Πηγή πληροφοριών: reuters.com