Η Mercedes-AMG κυκλοφόρησε μια νέα entry έκδοση του GT, η οποία ανταλλάσσει τον οχτώ κυλίνδρων σε V σχηματισμό κινητήρα για έναν τετρακύλινδρο που παράγει 415 ίππους με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού τούρμπο. Το Mercedes-AMG GT 43 χάνει και το σύστημα τετρακίνησης και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης, διαθέτει ανασχεδιασμένο bodykit που το διακρίνει από τις πιο ισχυρές εκδόσεις.

Παρά την έλλειψη ισχύος, η Mercedes το περιγράφει ως έναν “ευέλικτο καλλιτέχνη της στροφής με εξαιρετικά δυναμική οδήγηση και άπλετη οδηγική απόλαυση”, χάρη στον ελαφρύτερο κινητήρα και τη διάταξη οδήγησης στους πίσω τροχούς.

Δείτε επίσης: Αποκαλύφθηκε το Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025

Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκουμε τον “μικρό” 2.0 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα συνδυασμένο με την ηλεκτρική εξαγωγή τουρμπίνας αερίου της AMG, ενώ διαθέτει επίσης ένα σύστημα υβριδικής προώθησης με ιμάντα 48V. Ο κινητήρας είναι αποκλειστικά συζευγμένος με ένα 9-τάχυτο κιβώτιο και πολλαπλών συμπλεκτών.

Ο Κινητήρας του AMG GT 43

Ο κινητήρας παράγει 416 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει έως και 13 επιπλέον ίππους ώθησης. Αυτό σημαίνει ότι το AMG GT 43 έχει 40 περισσότερους ίππους από το σχετικό SL 43 roadster, αλλά είναι 53 ίππους πιο αδύναμο από το GT 53 που συγκρατεί τον πανίσχυρο V8.

Δείτε ακόμα: Aston Martin Vantage: Το νέο Safety Car της Formula 1

Σύμφωνα με τη Mercedes, το εισαγωγικό AMG GT επιταχύνει από 0-100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 280 km/h. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι ο χρόνος επιτάχυνσης είναι κατά 0,7 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον εξίσου ισχυρό, αλλά τετρακίνητο Mercedes-AMG A 45 S 4Matic hot hatchback, αν και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες πραγματικά δεν θα νοιαστούν για τη σύγκριση.

Η λιγότερο ισχυρή έκδοση του GT διακρίνεται οπτικά από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και τα πιο στενά φτερά

AMG GT 43 Side by Side με το AMG GT 53

Η Mercedes δεν θέλει οι άνθρωποι να μπερδεύουν το GT 43 με τα μοντέλα GT 53 και 63 που τροφοδοτούνται από V8, γι’ αυτό του έδωσε μια ξεχωριστή εμφάνιση. Ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας χάνει την επέκταση της γρίλιας και διαθέτει μεγαλύτερες, διασυνδεδεμένες εισαγωγές. Τα φτερά εμπρός και πίσω είναι πιο στενά, συνδυασμένα με μικρότερες εισαγωγές πλευρικής ροής. Ο πίσω προφυλακτήρας έχει έναν πιο καθαρό σχεδιασμό χωρίς τις κάθετες εξαγωγές, και τετραπλές στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης (αντί για τραπεζοειδείς).

Δείτε επίσης: 2025 BMW Z4 M40i: Τώρα και με Χειροκίνητη έκδοση Handschalter

Για όσους θέλουν να δώσουν πιο δυναμική εμφάνιση στο εξωτερικό σχεδιασμό, η AMG προσφέρει διάφορες επιλογές για τις ζάντες που φτάνουν μέχρι τις 21” ίντσες (το απλό μοντέλο κινείται με ζάντες 19” ιντσών), ένα σταθερό πίσω αερόφρενο και διάφορα πακέτα που προσθέτουν λεπτομέρειες υψηλής γυαλάδας χρωμίου ή μαύρου χρώματος.

Το εσωτερικό του AMG GT 43

Δείτε επίσης: Audi RS6 Avant GT: Η Απόλυτη Έκδοση με Έμφαση στην Απόδοση

Στο εσωτερικό, το AMG GT 43 διαθέτει το συνηθισμένο ψηφιακό όργανο 12,3″ ιντσών και οθόνη αφής 11,9″ ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας MBUX. Τα στάνταρ AMG καθίσματα είναι υπενδεδυμένα με δέρμα Nappa, αλλά οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να πάρουν τα προαιρετικά bucket καθίσματα AMG Performance. Φυσικά, υπάρχουν και περισσότερες επιλογές μέσω του προγράμματος προσωποποίησης Manufaktur.

AMG Performance Bucket Καθίσματα

Όσον αφορά τη διάταξη του σασί, το GT 43 έχει πιο στενά ίχνη σε σύγκριση με τα μοντέλα GT 53 και 63. Έρχεται στο πρότυπο με σύστημα φρένων από σύνθετο υλικό και αναρτήσεις από ατσάλι που διαθέτουν πέντε συνδέσμους στους μπροστινούς και πίσω άξονες, αλουμινένια αμορτισέρ και ελαφριά ελατήρια. Το πιο εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης AMG Ride Control είναι προαιρετικό, όπως και η πισωκίνηση. Επιπλέον, το πακέτο AMG Dynamic Plus προσθέτει δυναμικές βάσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα για το πίσω διαφορικό, επιπλέον λειτουργία οδήγησης “Race”, ενεργή αεροδυναμική για το κάτω μέρος του αυτοκινήτου και κίτρινες δαγκάνες φρένων όπως στο παράδειγμα που απεικονίζεται.

Δείτε ακόμα: Mercedes-AMG CLE53 Coupe: Τεχνολογία, Επιδόσεις, Στυλ

Η Mercedes-AMG αναμένεται να φέρει το GT 43 στην αγορά για το μοντέλο έτους 2025. Το μοντέλο με τετρακύλινδρο κινητήρα αναμένεται να είναι πιο φθηνό σε σύγκριση με τα μοντέλα που τροφοδοτούνται από V8, τα οποία ξεκινούν από $134,900. Να σημειωθεί ότι η σειρά του AMG GT θα ανανεωθεί σύντομα με την προσθήκη της κορυφαίας έκδοσης E Performance που διαθέτει υβριδικό κινητήρα V8 με συνδυασμένη ισχύ άνω των 800 ίππων.

Πηγή: carscoops