Η ισπανική αεροπορική εταιρεία Air Europa ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της ενδέχεται να παραβιάστηκαν από την κυβερνοεπίθεση που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο.

Η έρευνα της εταιρείας αποκάλυψε ότι τα προσωπικά δεδομένα όπως ονόματα, πληροφορίες ταυτότητας ή διαβατηρίου, ημερομηνία γέννησης, αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις email και στοιχεία εθνικότητας ενδέχεται να έχουν διαρρεύσει, ανακοίνωσε η Air Europa στους πελάτες της μέσω email που αναφέρθηκε από το Reuters.

Διαβάστε σχετικά: Air Europa – παραβίαση δεδομένων: Οι πελάτες καλούνται να ακυρώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες

Η Air Europa αναφέρθηκε αμέσως στις αρχές και στους πελάτες της σχετικά με την κατάσταση, προκειμένου να ληφθούν απαραίτητα μέτρα προφύλαξης.

«Η Air Europa εφαρμόζει προληπτικά μέτρα σε μια διαρκή διαδικασία καινοτομίας στον τομέα της ασφάλειας δεδομένων, αντιμετωπίζοντας τα αυξανόμενα περιστατικά με σοβαρότητα», ανέφερε.

Η Wall Street Journal ανέφερε την είδηση, αναφέρθηκε ωστόσο και στη δήλωση που δόθηκε από την International Consolidated Airlines Group (IAG).

Η εταιρεία IAG, η οποία κατέχει το 20% της Air Europa, δήλωσε στο Reuters ότι δεν θα αποστέλλει ποτέ email

απευθείας στους πελάτες της Air Europa.

Τον Οκτώβριο, η Air Europa με έδρα τη Μαδρίτη δέχτηκε μια κυβερνοεπίθεση στο διαδικτυακό σύστημα πληρωμών της. Αυτή η επίθεση αποκάλυψε ορισμένα προσωπικά στοιχεία από τις πιστωτικές κάρτες των πελατών της.

Αναφέρθηκε ότι δεν αποκαλύφθηκαν άλλες πληροφορίες, χωρίς να διευκρινιστεί ο αριθμός των πελατών που επηρεάστηκαν.

Δείτε ακόμα: Fujitsu: Εντόπισε malware στα συστήματα και παραβίαση δεδομένων πελατών

Το περασμένο έτος, η IAG συμφώνησε να καταβάλει 400 εκατομμύρια ευρώ στην ισπανική Globalia για το υπόλοιπο 80% της αεροπορικής εταιρείας Air Europa που δεν βρισκόταν ακόμα στην κατοχή της. Παρ’ όλα αυτά, η συμφωνία δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς εξετάζεται ακόμη.

Πηγή: finance.yahoo