Η BMW μόλις άγγιξε ένα σημαντικό ορόσημο, αφού έφτασε το ένα εκατομμύριο παραδόσεις EV, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2024. Με τις πωλήσεις EV να ανεβαίνουν σε όλες τις μεγάλες περιοχές, η BMW ξεπέρασε τον ανταγωνισμό το 1ο τρίμηνο του έτους.

Δείτε επίσης: Η BMW ανακαλεί 7000 οχήματα λόγω προβλήματος στα φρένα

«Το BMW Group συνεχίζει την πορεία ανάπτυξης του BEV. Με την παράδοση ενός εκατομμυρίου πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της από την κυκλοφορία του BMW i3 στην αγορά, φτάσαμε σε ένα σημαντικό ορόσημο που επιβεβαιώνει την ελκυστικότητα του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας», είπε ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW, Jochen Goller την Τετάρτη.

Το ορόσημο έρχεται αφότου η BMW παρουσίασε το i3 ως το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της αυτοκίνητο το 2013. Η Nissan έφτασε στο ορόσημο τον περασμένο Ιούλιο μετά την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου LEAF το 2010.

Η BMW παρέδωσε 82.700 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα BMW, MINI και Rolls Royce EV τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Αυτό είναι μία αύξηση 28% από πέρυσι

και αρκετό για να ξεπεράσει τις αντίπαλες αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας.

Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν ελαφρά στις 584.671 το πρώτο τρίμηνο (+1,1%), αλλά τα ηλεκτρικά οχήματα της BMW ήταν ο κύριος λόγος για την ανάπτυξη.

Η BMW παρέδωσε 78.691 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα το 1ο τρίμηνο, μια αύξηση κατά 40,6% από πέρυσι. Σύμφωνα με τη BMW, τα i4, iX3, iX1, iX και i7 ήταν «αυξημένα σε ζήτηση».

Δείτε ακόμα: 2025 BMW Z4 M40i: Τώρα και με Χειροκίνητη έκδοση Handschalter

Το νέο iX2 συγκεντρώνει θετικά σχόλια μετά την κυκλοφορία του στην αγορά τον περασμένο μήνα. Το νέο πλήρως ηλεκτρικό i5 της BMW έχει επίσης αρκετή ζήτηση.

Η ανάπτυξη της BMW το 1ο τρίμηνο στον τομέα των EV ήταν αρκετή, για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της Mercedes-Benz και Volkswagen. Ο Όμιλος Mercedes-Benz πούλησε 568.400 οχήματα τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σημειώνοντας πτώση 6% σε ετήσια βάση.

Οι πωλήσεις EV της μάρκας Mercedes μειώθηκαν επίσης κατά 8% από πέρυσι, με 47.500 ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν το 1ο τρίμηνο. Οι συνολικές πωλήσεις EV του ομίλου μειώθηκαν στις 50.500, μειωμένες κατά 9% από πέρυσι.

Οι παραδόσεις της Volkswagen Group Q1 αυξήθηκαν κατά 3%, με 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων. Ωστόσο, οι πωλήσεις EV της VW μειώθηκαν επίσης, σημειώνοντας πτώση 3% σε ετήσια βάση στις 136.400. Αν και οι πωλήσεις EV στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 91%, δεν ήταν αρκετό για να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις στην Ευρώπη (-24%) και στις ΗΠΑ (-16%).

Δείτε επίσης: Το BMW 850i του Michael Jordan μπορεί τώρα να γίνει δικό σας

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η υποδομή φόρτισης. Η έλλειψη ευρέως διαθέσιμων σταθμών φόρτισης μπορεί να αποθαρρύνει τους καταναλωτές από την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επιπλέον, η αυτονομία της μπαταρίας είναι μια άλλη σημαντική πρόκληση. Πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν περιορισμένη εμβέλεια σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα που καταναλώνουν βενζίνη ή πετρέλαιο, κάτι που μπορεί να προκαλέσει ανησυχία για την αυτονομία. Η τιμή είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι συχνά πιο ακριβά από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον στην αρχική τους αγορά.

Πηγή: electrek