Η Sony εργάζεται σε μια νέα «high-end έκδοση» του PS5, με την κωδική ονομασία Trinity και πιθανότατα θα κάνει το ντεμπούτο του ως PS5 Pro αργότερα μέσα στο έτος. Ήδη έχουν διαρρεύσει οι προδιαγραφές και έχουν κυκλοφορήσει επίσης λεπτομέρειες σχετικά με το πώς μπορούν να «βελτιωθούν» τα υπάρχοντα και τα νέα παιχνίδια PS5 για να επωφεληθούν από το υλικό του PS5 Pro, με τη Sony να εργάζεται επίσης σε μια λειτουργία ultra-boost για παλαιότερα παιχνίδια αφού θέλει να φέρει παιχνίδια 60 fps στη νέα κονσόλα.

Δείτε επίσης: PlayStation 5 Slim: Δείτε το teardown

Πηγές που γνωρίζουν τα σχέδια της Sony λένε ότι η εταιρεία ζητά από τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν μια νέα αποκλειστική λειτουργία γραφικών PS5 Pro σε παιχνίδια, η οποία θα συνδυάζει τη νέα αναβάθμιση PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) σε ανάλυση 4K με ρυθμό καρέ 60 fps και εφέ ανίχνευσης ακτίνων. Το Insider Gaming ανέφερε για πρώτη φορά ορισμένες από αυτές τις λεπτομέρειες τον περασμένο μήνα.

Ενώ η Sony θέλει αυτή τη νέα λειτουργία στα παιχνίδια, το PS5 Pro θα εξακολουθεί να περιλαμβάνει παιχνίδια 30 fps. Οι προγραμματιστές έχουν την επιλογή να αυξήσουν την ανάλυση στόχου για παιχνίδια PS5 Pro που τρέχουν σε σταθερή ανάλυση στο PS5 ή ακόμα και να αυξήσουν τη μέγιστη ανάλυση στόχου για παιχνίδια που τρέχουν σε μεταβλητή ανάλυση στο PS5.

Δείτε ακόμα: Sony PlayStation Portal review: Μάθετε τα πάντα για τη νέα κονσόλα

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι βλέπουμε παιχνίδια PS5 Pro Enhanced που τρέχουν σε ανάλυση μεταξύ 1080p και 1440p στα 30fps στο βασικό PS5 και τρέχουν μεταξύ 1280p και 2160p στο PS5 Pro με τον ίδιο ρυθμό καρέ. Μια σταθερή αύξηση ανάλυσης από 1440p σε 2160p θα μπορούσε επίσης να χαρακτηριστεί ως παιχνίδι PS5 Pro Enhanced. Οι προγραμματιστές θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν να ενεργοποιήσουν εφέ ανίχνευσης ακτίνων και να λάβουν την ετικέτα PS5 Pro Enhanced χωρίς βελτίωση της ανάλυσης ή των ρυθμών καρέ. Εάν ένας προγραμματιστής θέλει να στοχεύσει τα 60 fps αντί για τα 30 fps με την ίδια ανάλυση, αυτό μπορεί επίσης να πληροί τις προϋποθέσεις ως παιχνίδι PS5 Pro Enhanced.

Ωστόσο, η απλή εκτέλεση ενός παιχνιδιού με πιο σταθερό ρυθμό καρέ στο PS5 Pro δεν αρκεί για την ετικέτα Enhanced. Η Sony επίσης δεν θα προσθέσει την ετικέτα σε παιχνίδια που εκτελούνται με μεταβλητή ανάλυση και βλέπει αυξημένη ανάλυση στο PS5 Pro που δεν βελτιώνει τη μέγιστη ανάλυση. Έτσι, εάν ένα παιχνίδι μετακινηθεί από τη μεταβλητή 1440p–2160p σε μεταβλητή 1800p–2160p, αυτό δεν θα πληροί τις προϋποθέσεις για την ετικέτα Enhanced.

Δείτε επίσης: PS5: Κρυφά αρχεία κλέβουν τον χώρο αποθήκευσης παιχνιδιών της κονσόλας σας

Οι προγραμματιστές θα πρέπει να ενημερώσουν τα παιχνίδια τους στο πιο πρόσφατο SDK της Sony για να επωφεληθούν από τις δυνατότητες του PS5 Pro, αλλά ορισμένα παιχνίδια που δεν έχουν ενημερωθεί θα εξακολουθήσουν να επωφελούνται από την καλύτερη απόδοση στην επερχόμενη κονσόλα.

Οι απαιτήσεις για την ετικέτα PS5 Pro Enhanced φαίνονται σε μεγάλο βαθμό παρόμοιες με αυτό που έκανε η Sony με το PS4 Pro και υπάρχει κάποια σαφής ευελιξία εδώ, ώστε οι προγραμματιστές να μπορούν να επιλέξουν αυτό που θέλουν να βελτιώσουν.

Πηγή: theverge