Ο Cliff Bleszinski, δημιουργός του Gears of War, προσφέρει συμβουλές στη Microsoft, δίνοντας χρυσή ευκαιρία για ανανέωση στη σειρά.

Ο Cliff Bleszinski, ένας από τους δημιουργούς του Gears of War, πήρε τον λόγο στο Twitter για να εκφράσει την σύγχυσή του για το γεγονός ότι η Microsoft δεν τον είχε ρωτήσει να συμβουλευτεί για τη σειρά.

Ο Bleszinski υπηρέτησε ως κύριος σχεδιαστής για τα πρώτα τρία παιχνίδια Gears of War, όταν η Epic Games ανέπτυσσε τον επιστημονικο-φανταστικό σκοπευτή. Το 2014, η Microsoft απέκτησε τα δικαιώματα του Gears of War από την Epic Games και ανακοίνωσε ότι η σειρά θα συνεχιζόταν να αναπτύσσεται από τα Black Tusk Studios, τα οποία αργότερα μετονομάστηκαν σε The Coalition.

Δείτε επίσης: Η CD Projekt θα ξεκινήσει τη φάση παραγωγής του ‘Polaris’ το 2024

Παρόλο που η Microsoft φέρνει τον Rod Fergusson που καθοδήγησε την παραγωγή της αρχικής τριλογίας, ο Bleszinski δεν έχει προσεγγιστεί για να συμβουλευτεί για την εξέλιξη της σειράς, τουλάχιστον όχι σύμφωνα με ένα νέο μήνυμα στο Twitter.

“Είμαι πρόθυμος να συμβουλεύσω, να πω την άποψή μου. Τίποτα. Καταλαβαίνω ότι το Gears θα είναι πάντα ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ κομμάτι της κληρονομιάς μου. Το εκτιμώ και το σέβομαι. Παρόλα αυτά, η Microsoft / Coalition δεν με έχουν επικοινωνήσει. Εντάξει. Είναι όπως είναι. Αν ήταν έξυπνοι, θα με ενέτασσαν για τη συμβολή μου, γιατί, από μόνο του, θα ήταν χρυσός.”

Ο Bleszinski αποχώρησε από την Epic Games το 2012 και στη συνέχεια ιδρύθηκε το Boss Key Productions το 2014. Το studio θα αναπτύξει το LawBreakers – ένα παιχνίδι επιστημονικής φαντασίας με πολλούς παίκτες. Ωστόσο, μετά από ανεπαρκείς πωλήσεις, το Boss Key διαλύθηκε και ο Bleszinski πήρε την καριέρα του σε νέα κατεύθυνση.

Δείτε ακόμα: Ο Σκηνοθέτης του Dragon’s Dogma 2 θέλει οι παίκτες να αποφεύγουν το fast travel

“Προχώρησα,” πρόσθεσε. “Εστιατόρια. Broadway. Η αυτοβιογραφία μου. Και τώρα, κόμικς (και standup comedy!). Όσο κι αν εκτιμώ τη στήριξή σας και όσοι με γνωρίζουν από τη δουλειά μου στο Gears είναι ώρα να προχωρήσω. Είμαι σε ένα νέο ταξίδι για αρκετό καιρό τώρα.

“Παρακαλώ ελέγξτε το κόμικ μου Scrapper,” συνέχισε. “Βγαίνει από την καρδιά – όπως και το Gears.” Παρόλο που ο Bleszinski δεν είναι πλέον συνδεδεμένος με την ανάπτυξη της σειράς Gears, είναι φανερό ότι ο έμπειρος προγραμματιστής έχει ακόμη πολλά δημιουργικά έργα σε εξέλιξη.

Πηγή πληροφοριών: techradar.com/gaming